Sähly Lyseon koulun liikuntasalissa keskiviikkoisin klo 16.30–17.30.

Tuosta ovesta sisään: https://www.google.fi/maps/@60.9985458,24.4671718,3a,75y,333.16h,80.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1stXbrBexhHyfysVDVnusqFA!2e0!7i13312!8i6656

Peleihin ilmoittaudutaan kullekin kerralle erikseen. Hyvissä ajoin, jos mahdollista, jotta koko porukalla ei pala keskiviikkoiltapäivällä työaikaa hukkaan sitä seuraillessa, toteutuvatko pelit tällä viikolla.

Kaupunki laskuttaa vuorosta puolivuosittain. Lasku jaetaan maksettavaksi niiden kesken, jotka ovat kyseisellä kaudella osallistuneet aktiivisesti.

Meillä on kahdet avaimet, jotka tätä kirjoittaessani ovat Juhon ja Marjon hallussa. Jos kumpikaan ei ole tulossa peleihin, kannattaa aktivoitua kyselemään, onko kenelläkään avainta.

-päivitetty 16.11.2022

Laji Sähly
Kotipaikka Hämeenlinna
Jäseniä 32
Juho

Ikäviä uutisia ensi kauden sählyn osalta. Minulta oli jäänyt huomaamatta tuo ensimmäinen vuoronjakokierros, ja nyt tuo lyseon alasalin kalenteri on aika pahasti tukossa. Olen pahoillani. Yritän miettiä ratkaisua.

Atte

Torstai 16-17 käy

Juho

Lähetin kaupungille hakemuksen torstaivuorosta tuohon lyseon alasaliin ensi kaudeksi torstaiksi klo 16–17. Kyllähän tuttu helvetti on aina vierasta taivasta (Poltinahon salibandyhalli) parempi.

Jukka

Höntsävuoro.

Janne

Se on sitten lista täynnä huomisen osalta jos oikein ymmärrän.

Lue loput viestit

Wanajan Dynamo on T-verkon eli Hämeenlinnaan sijoitettujen valtion virastojen verkoston liikuttaja. Mukana on kuitenkin monia muitakin kuin valtion virkamiehiä. Jos haluat peleihin mukaan, kysäise rohkeasti.

Yhteyshenkilö: Juho Kalliokoski, juho.kalliokoski@oikeus.fi